SOLVED: Multi-layer multistate box!?

Hi guys, in general, I have understood the logic behind multistate boxes in Wix. However, I need to make a multilayer box, meaning to include into a statebox a second statebox. The general logic does not work here.
The two layer multistate box would look like this:

This is the logic in text:
Anteilsklasse A
Fondsübersicht (A)
Wertentwicklung (A)
Portfoliostruktur (A)
Investmentkonzept (A)
Downloads (A)
Anteilsklasse B
Fondsübersicht (B)
Wertentwicklung (B)
Portfoliostruktur (B)
Investmentkonzept (B)
Downloads (B)
This is the first step of the second layer I have written:

There is a code error in lines 11-13:

The second statebox is “statebox8”. This statebox lies within “statebox9”. “Button10” is the second button of statebox8 and “2wertentwicklung” is the second tab of statebox8.
Has anyone experience in writing such a code correctly? If so, please help.

Wenn du mal deinen CODE etwas sorgfälltiger und übersichtlicher gestalten würdest, würdest du solche Fehler auch vermeiden mein Freund!

Außerdem, wenn du schon einen Code bereitstellst - - > dann bitte auch als CODE in einem CODE-BLOCK-FORMAT und nicht auf einem Foto. Niemand möchte sich hier die Mühe machen um extra deinen CODE abzutippen und unnötige Zeit verlieren. Das nächste mal bitte alles richtig machen und auch mal einen Blick in die FOREN-REGELN werfen!

Den Fehler denn du da erhalten hast, der wird einfach dadurch verursacht, weil du die SYNTAX nicht befolgst!

Wenn du eine KLAMMER aufmachst, musst du diese auch wieder zumachen!

Du schließt zwar all deine - - > onClick-Events, ABER nicht dein onReady()-Event!

Es fehlt also mindestens noch ein → }); am ENDE!

And now the short version in english:

1. Your code has the following ISSUE: → You did not closed your onReady()-braces/brakets (or however they are called in english :laughing:}); ← missing!
  2. Also take care to write your code in a structured manner, then you will avoid such issues!
1 Like

Wow, jetzt habe ich mir aber mal einen Einlauf abgeholt.

And now in English: It seems that the problem was not sitting in the computer but right in front of it. Thank you very much!

1 Like

Glad our amazing Dima could help! Please open a Question post next time so we can award him Best Answer and mark this post as Solved!

2 Likes